.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدي نژاد در جلسه هيئت دولت:
پاكستان در دستگيري عوامل حوادث تروريستي تعلل نكند
رئيس شوراي عالي امنيت ملي ضمن محكوم كردن تشديد حوادث تروريستي اخير در سيستان و بلوچستان از دولت پاكستان ‌خواست كه در دستگيري عوامل اصلي اين اقدام تروريستي بيش از اين معطل نكند...
پاكستان در دستگيري عوامل حوادث تروريستي تعلل نكند

رئيس شوراي عالي امنيت ملي ضمن محكوم كردن تشديد حوادث تروريستي اخير در سيستان و بلوچستان از دولت پاكستان ‌خواست كه در دستگيري عوامل اصلي اين اقدام تروريستي بيش از اين معطل نكند.

به گزارش
شمال نیوز به نقل از دفتر امور رسانه‌هاي رياست جمهوري، محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور كشورمان در آغاز جلسه يكشنبه شب هيئت دولت با ابراز تأسف از حادثه تروريستي امروز در شرق كشور افزود: مطلع شديم كه برخي از مأموران در پاكستان با عوامل اصلي اين حوادث تروريستي همكاري مي‌كنند و اين را حق خود مي‌دانيم كه اين جنايتكاران را از آنها مطالبه كنيم.
وي با بيان اينكه بايد حكم قانوني در خصوص اين جنايتكاران وابسته با قدرت اجرا شود، تصريح كرد: از مأموران امنيتي و انتظامي مي‌خواهيم اين پرونده را با قدرت پيگيري كرده و دست‌هاي اصلي جنايت را شناسايي و آنها را دستگير كنند و به دست عدالت بسپارند.
رئيس شوراي عالي امنيت ملي با جلسه مسئولان و معتمدان بزرگان قبايل و نقاط اتكاء و اطمينان مردم منطقه براي خدمت بهتر به استان سيستان و بلوچستان اشاره كرد و افزود: كساني كه اينگونه وحشيانه و خارج از همه اصول انساني به خدمتگزاران بي‌توقع و خالص مردم حمله مي‌كنند و آنها را به خاك و خون مي‌كشند از توسعه روحيه خدمت‌رساني، اعتماد و انسجام بين مردم و مسئولان و ناكامي دشمنان نظام جمهوري اسلامي كه از صدها كيلومتر آن طرف‌تر آمده‌اند و هيچ كاري نتوانسته‌اند، انجام دهند ناراحتند.
احمدي نژاد اين حركات مذبوحانه را براي ضربه زدن به پيوند عميق و عاطفي ملت و مسئولان، روحيه خدمتگزاري به مردم و دلبستگي به ايران عزيز خيالي خام و بي‌نتيجه توصيف و تصريح كرد: عوامل اين حوادث عناصري كوردل، بي‌فرهنگ و عقب‌افتاده هستند كه هيچ جايي بين مردم ندارند و به هيچ وجه به آنها فكر نمي‌كنند.
وي اين حادثه تأسف‌بار را به همه مردم، خدمتگزاران، اهالي منطقه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تسليت گفت و اظهار داشت: از جهتي بايد بگوييم خوشا به حال اين عزيزان كه شهيد شدند و در حال خدمت پرواز كردند و از سوي ديگر بايد با تمام وجود براي از دست دادن آنها ابراز تأسف و ناراحتي كنيد.
رئيس جمهور ضمن محكوم كردن تشديد حوادث تروريستي اخير در سيستان و بلوچستان خطاب به دولت پاكستان گفت: از دولت پاكستان مي‌خواهيم در دستگيري عوامل اصلي اين حوادث تروريستي بيش از اين معطل نكند.
احمدي نژاد با توجه به زلزله اخير در تهران جهت آمادگي براي حوادث احتمالي از تمام اعضاء دولت درخواست نمود تا با ستاد بحران وزارت كشور همكاري جدي و به موقع داشته باشند.
وي در اين جلسه مردم را نيز به توجه به تذكراتي كه از سوي مسئولين زيربط در ارتباط با رعايت نكات ايمني داده مي‌شود، توصيه كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.